Wednesday, January 22, 2014

I LOVE YOU

Perkataan I love you or miss you selalu di ungkapkan oleh pasangan kekasih..tapi bagiku aku tidak suka orang cakap macamtu selalu..especially my beloved love... perkataan I LOVE YOU mudah dan senang untuk diungkapkan dengan kata-kata..tetapi macam mane dari segi perbuatan dan tingkah laku..adakah sama dari segi perkataan yang melambangkan aku sayang kau..?

Aku tak suka orang cakap I love you selalu..rimaslah..kadang-kadang aku geli pon ade...sebab itu aku susah nak cakap I love you..bukan bermakna aku tak sayangkan si dia..tapi tak semestinya aku perlu cakap love you baru menunjukkan yang aku sayang kat die...kalau hari-hari aku kena cakap love u love u ..lama-lama sayang aku dekat die makin kurang..and lama-lama aku anggap dia dah macam bukan pakwa aku lagi dah..sebab itu aku tak suka cakap love u..please lah jangan cakap macamtu lagi..aku tak suka sebenarnya..dari awal lagi mang aku tak suka cakap macamtu..

Aku sayang kat dia even though aku tak cakap love you..aku harap dia dapat paham dan tau dari segi perbuatan aku..yang sebenarnya aku sayang kat dia ..  tapi dapatkah dia paham itu semua? dapatkah die memahami aku dengan lebih mendalam lagi? aku rasa makin lama sayang aku dekat die macam makin berkurang..sebab itu aku tak nak dah lagi cakap love u love u.dan aku tak nak lagi dengar die ckp love u love u lagi kat aku..sebab perkataan itulah yang buat sayang aku dekat die makin berkurang..dan boleh membuatkan aku rimas mendengarnya...

Aku benci perkataan love u miss u or whatever sbb aku rimas dengan perkataan itu..sbb aku nak die sayangkan aku dari segi perbuatan..bukan dari segi perkataan...dulu aku terima die dan suka dekat die sebab dari segi perbuatan..dan bukan dari segi perkataan ayat2 manis..kalau sekali sekala takpe..lau dah hari-hari naik menyampah pon ada..

Dulu aku suka dekat die sebab dari segi perbuatan die layan aku dengan baik and take care kat aku..sebab dengan cara tu yang boleh buat aku selesa dengan die...aku harapkan sayang aku dekat die akan kembali seperti dahulu..yang buatkan aku bahagia dengan die..tanpa ada rase rimas..aku rindukan die yang dulu...serious aku rindu die yang dulu..yang lebih memahami aku..and lebih membuatkan aku gembira..aku dah tak nak cari yang lain..aku cuma nak die yang dulu..itu jee...

No comments:

Post a Comment

 U & Me