Thursday, March 29, 2012

Kadang-kadang

Kadang-kadang kita sedih...kadang-kadang kita benggang...kadang-kadang kita kecewa..kadang-kadang kita gembira...kadang-kadang kita terasa..serapat mana pon kita,dan apa yang kita buat kita buat kat orang kita mungkin tak sedar..atau kita saja buat tak sedar....tapi kalau kita sedih takde sape pon yang tau..bukan semua aku boleh ikut care kau...aku boleh dtg pagi tapi kau xboleh dtg pagi..aku xboleh dtg mlm,tapi kau boleh dtg mlm...mlm adalah waktu berehat..dan pagi waktu berkerje...melainkan bende itu dah emergency untuk disiapkan pada waktu yang terdekat..

Kadang-kadang kite cube untuk buat kerje....kalau kita buat kerje secare individu..memang ikut kepala aku jeeee....tapi kalau kerje bergroup,biler ditanya betol x mcmni..ade yg bg respon ade yg xbg respon..yg bg respon kate betollah mcmni...yg tak bg respon..bende dah siap barulah kate salah....time tu agak menguji kesabaran jugaklah..tapi takpe still sabar jugaklah...dtg group lain boleh pulak die kate wiring salah..buat mcm tah pape...time tu sakitnyeee hati ini..lau kau pandai sangat kau setelkanlah group kau punya dulu..group ko pon xsiap lagi..haishhh mmg ******* kau...

Kita bukanya sempurna..kita semua tak sempurna..setiap orang ada kelebihan dan kekurangan pada diri kita sendiri...setiap orang pernah buat silap..setiap orang ade kenangan manis dan pahit..kita tak boleh buang semua kenangan itu..melainkan kita matii..kenangan turut mati...tapi jalan cerita hidup kita perlu diteruskan...buat kenangan baru tok buat diri kita terus tersenyum..macam mane kita nak jalan cerita itu..kita yang tentukan...bukan orang lain yang tentukan..aku siapa??aku adalah aku..kau adalah kau....

Lau oorg nak mengata aku ker..org nak kata aku nie mcm mane sekali pon...aku tak kisah dahlah...aku xleh tutup mulut korang semua..sebanyak mane orang nak mengata aku belakang2 pon...dlm hati aku,aku tak pernah nak memaafkan orang itu...sampailah orang tu dtg jumpa aku mintak maaf...

No comments:

Post a Comment

 U & Me