Saturday, November 20, 2010

Andainya aku.....

Apa sahaja yg Kau kurniakanku kepadaku berkenaan dunia..berikan kepada mereka yg memburunya..dan apa sahaja kebaikan yg Kau kurniakan kpdku berkenaan akhirat berikan kpd hambamu yg beriman..kerna aku mahukan kasih-Mu tuhan..Wahai Allah jika aku beribadah kerana syurgaMu jgnlah engkau masukkan aku kedlm syurga..andainya aku beribadah kerna takutkan nerakaMu maka lemparkan aku kedlmnya...tetapi Wahai Tuhanku..jika aku beribadah kerna inginkan keredhaanMu..maka jgnlah engkau sia-siakan daku...

"Jika aku menyembah-Mu kerna tkt daripada neraka Mu..maka bakarlah aku kedlmnya..dan jika aku menyembah-Mu kerna tamakkan syurga-Mu maka haramkanlah aku daripadanya..tetapi jika aku menyembahmu kerna kecintaanku kpd-Mu maka berikanlah aku balasan yg besar "

No comments:

Post a Comment

 U & Me